amwmxz

amwmxz

amwmxz

amwmxz

۲۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

vjexnu

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی HMD Global، اجاره‌کننده برند نوکیا اعلام کرد 21 اوت از گوشی جدیدی رونمایی می‌کند که مدت‌ها کاربران منتظر ورودش هستند. {لینک}

گفتنی است چند وقتی است از نوکیا 9 به‌عنوان پرچم‌دار یاد می‌شود درحالی‌که هنوز هیچ عکس رسمی از آن منتشرنشده است و گفته می‌شود نوکیا با ترکیب آیفون ایکس و گلکسی سامسونگ، یک گوشی متفاوتی طراحی کرده است که بتواند اندروید 8.0 را به کاربران و علاقه‌مندان خود هدیه کند.

نوکیا با عرضه چند گوشی میان رده، تست‌های خود را برای ورود با بازار اندرویدی زده است و فروش‌های نسبتاً خوبی نیز حاصل کرده است اما آیا نوکیا 9 که تداعی‌کننده نوت 9 سامسونگ است می‌تواند در برابر رقیبان حرفی برای گفتن داشته باشد؟

سامسونگ پرچم‌دار خود در حوزه گوشی هوشمند و فبلت را عرضه کرده و اپل چند وقت دیگر این کار را انجام می‌دهد، اما نوکیا با رونمایی زودهنگام چه چیزی به بازار ارائه خواهد کرد؟

تا دو روز دیگر همه‌چیز معلوم می‌شود!

۲ روز دیگر گوشی جدید نوکیا شبیه آیفون ایکس و نوت ۹ سامسونگ می‌آید

5656

منبع
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۲
  • amwmxz amwmxz
xnelty

مایکروسافت با استفاده از یادگیری ماشین، می‌خواهد فرآیند راه‌اندازی مجدد کامپیوتر برای نصب به‌روزرسانی را در زمان‌های مناسبی انجام دهد.Arrayمنبع

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۵۳
  • amwmxz amwmxz
gsqybg

 

به گزارش خبرآنلاین، Yeti؛ نام فنی پلتفرم و سرویس استریمینگی است که گوگل در حال توسعه آن بوده و باعث ورود جدی این کمپانی به بیزینس ویدئو گیم خواهد شد. بدین ترتیب کاربران بدون دانلود، قادر به بازی کردن خواهند بود و فناوری کلود گوگل اساس آن است.{لینک}

گوگل به طور مخفی با توسعه‌دهندگان گیم به مذاکره نشسته تا بتواند ضمن توسعه گیم‌های اختصاصی، کنسول مرتبط را نیز طراحی کرده و هم زمان روی کروم‌کست نیز به اجرا در بیاید.

گفته می‌شود کنسول گیم اندرویدی بوده و روی تلویزیون‌ کار می‌کند.

 بدین ترتیب گوگل به زودی در کنفرانس I/O جزییات بیشتری را در این زمینه خواهد گفت و شاهد بازیگر جدید در دنیای نرم افزار و سخت افزار گیم خواهیم بود.

 

 

 

5656

 

منبع
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۸
  • amwmxz amwmxz
bmjpyl

بر اساس گزارش رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی، برنامه‌ریزی برای بازنگری کالای ممنوعه که تولید داخلی ندارند، انجام شده و مجوز ترخیص نسیه‌ی کالاهای وارداتی واحدهای تولیدی نیز صادر شده است.

Arrayمنبع
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۵ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۱
  • amwmxz amwmxz
cbwgrk

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، دانشمندان اعلام کرده‌اند: کودکانی که با بزرگسالان صحبت می‌کنند، میان دو ناحیه در مغز شان که در حال رشد است، ارتباط قوی‌تری دارند. این دو قسمت در مغز برای مهارت‌های زبانی حائز اهمیت است.

ارتباط میان این دو ناحیه موجب بهبود در مهارت‌های زبانی کودکان می‌شود.

محققان دانشگاه "ام‌آی‌تی" در پژوهش جدید خود اهمیت صرف وقت برای کودکان و گفت‌و گو با آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

مهم‌ترین جنبه یک مکالمه این است که والدین و کودکان به گفت‌و گو با یکدیگر بپردازند زیرا این مکالمه برای کودکان بسیار کمک کننده است.

حدود یک سوم کودکان پنج ساله در انگلیس که به مدرسه می‌روند، مهارت‌های گفتاری مقدماتی را کسب نکرده‌اند که این امر موجب می‌شود این کودکان برای بهبود مهارت‌های گفتاری‌شان، در کلاس‌های مربوطه شرکت کنند.

نتایج این تحقیق حاکی از آن است، کودکانی که وضعیت مالی ضعیفی دارند، با رفتن به مدرسه، فاصله و اختلاف خود با کودکانی که در خانواده‌های ثروتمندتر زندگی می‌کنند را کاهش می‌دهند.

"ریچل رومئو" نویسنده این مقاله گفت: تحقیقات ما نشان می‌دهد که والدین باید با کودکان خود به گفت‌وگو بپردازند تا رشد مغز فرزندانشان را بهبود بخشند.

دراین تحقیق ۴۰ کودک ۴ تا ۶ سال و والدینشان مورد بررسی قرار گرفتند.

محققان در طی تعطیلات آخرهفته، این خانواده‌ها را بررسی کردند و با انجام اسکن مغزی، به این نتیجه رسیدند که گفت‌وگوی والدین با فرزنداشان، موجب تغییرات مغز و بیولوژی کودکان می‌شود.

یکی از محققان این بررسی اظهار کرد، کمبود مهارت‌های گفتاری کودکان به این معنی است که این کودکان نمی‌توانند دروس خود را خوب بیاموزند یا اینکه با کودکان دیگر دوست شوند.

نتایج این مطالعه در مجله " JNeurosci" منتشر شد.

انتهای پیام

منبع
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۵ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۰۷
  • amwmxz amwmxz
kinfqx

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، هم اکنون شرکت خودروسازی "تسلا"(Tesla) در تلاش است تا به یک شرکت "خصوصی" مبدل شود و بیشتر بتواند کنترل مسائل را خود به دست گیرد.

حال منابع آگاه شرکت رسانه جمعی "بلومبرگ"(Bloomberg ) مدعی شده‌اند که احتمال دارد صندوق سرمایه‌گذاری عمومی "عربسان سعودی" با مقامات تسلا درباره کمک‌های  مالی به این شرکت گفت‌وگو کنند تا تسلا بتواند به شرکتی خصوصی تبدیل شود.

این در حالی است که تاکنون پنج درصد از سهام تسلا متعلق به عربستان است. ولی این کشور قصد دارد که سرمایه‌گذاری‌های خود در این شرکت را توسعه بخشد.

روز گذشته "رویترز" اعلام کرد که کمک‌های عربستان، تسلا را به صورت مستقیم حمایت نمی‌کند.

چندی پیش "الون ماسک"( Elon Musk) اعلام کرد که تسلا به ۶۰ میلیارد دلار بودجه نیاز دارد. تسلا باید "عربستان سعودی" و سرمایه‌ گذاران دیگر را به گونه‌ای متقاعد کند که روزهایی روشن در انتظار تسلا است تا این سرمایه‌گذاران در تسلا سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام

منبع
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۰
  • amwmxz amwmxz
zanvmq

با به‌روزرسانی تازه‌ای که آمازون برای الکسا منتشر کرده است، این دستیار دیجیتال می‌تواند جزئیات مربوط به کسب‌وکارهای محلی را به کاربران اطلاع دهد.Arrayمنبع

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۱۶
  • amwmxz amwmxz
wbtqml

تست‌های بنچمارکِ انجام شده روی نسخه‌ی ۲۰۱۸ مک‌بوک پرو، از سرعت فوق‌العاده بالای حافظه‌ی SSD این دستگاه نسبت به محصولات هم‌رده‌ی خود حکایت می‌کند.Arrayمنبع

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۱۵
  • amwmxz amwmxz
ynznso

 

به گزارش خبرآنلاین، شماره یک و مهم‌ترین آن‌ها موسوم به Watercress است که در فارسی به آن «آب‌تره»، «علف چشمه»،« بولاغ اوتی» و در کتاب‌های طب سنتی «جرجیرآبی»،«قره العین» و ... می‌گویند.

نام علمی این گیاه « Nasturtium nasturtium-aquaticum, N. microphyllum» از تیره شب‌بوها است که‌برگ‌های کوچک به رنگ سبز تیره دارد و معمولاً در کنار جوی، چشمه و باتلاق‌ می‌روید.

به گفته کارشناسان آهن موجود درآب تره بیشتر از اسفناج، کلسیم آن بیشتر از شیر و ویتامین ث آن بیشتر از پرتقال است.

خاصیت ضد سرطانی آن مشخص‌شده و به دلیل داشتن یُد، برای کم‌کاری تیروئید نیز مفید است. همچنین دیابت نوع 2 را از بین می‌برد و دردهای مفاصل و روماتیسم را کم می‌کند.

گفته می‌شود ایرانیان باستان علاقه خاصی به آب تره داشته و آن را با نان می‌خوردند.

انگلیسی‌ها به خواص این گیاه پی برده و در مزارع مخصوص آن را کشت می‌دهند.(عکس زیر مزرعه کشت آب تره در همشایر است.)

در ایران نیز در چالوس و سیاه‌بیشه رویش طبیعی داشته و گفته می‌شود در منطقه «نیر» در اردبیل نیز کاشت و برداشت می‌شود.

شاه سبزی‌ها رابشناسید که ایرانیان باستان می‌خوردند/ مزرعه کشت آب تره در همشایر

شاه سبزی‌ها رابشناسید که ایرانیان باستان می‌خوردند/ مزرعه کشت آب تره در همشایر

5656

 

منبع
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۰
  • amwmxz amwmxz
qmftyf

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تغییر قیمت بسته‌های متنوع اینترنت ثابت نسل‌های 4 و 4.5  ایرانسل در راستای کسب رضایت مشترکان و ارائه بسته‌های جدید با توجه به الگوی مصرفی مشترکان صورت گرفته است.

بسته‌های جدید اینترنت ثابت ایرانسل در بازه‌های زمانی هفتگی، یک‌ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک‌ساله ارائه شده‌اند. مشترکان می‌توانند با تهیه بسته‌هایی که بازه زمانی یک ماه و بیشتر دارند، به میزان دوبرابر ظرفیت حجم روزانه‌‌ تهیه شده را در فاصله زمانی 2 تا 7 صبح  بدون پرداخت هزینه و به رایگان استفاده کنند.

مشترکان اینترنت ثابت ایرانسل (TD-LTE) می‌توانند با توجه به میزان مصرف خود از بسته‌های 2 گیگابایتی هفتگی تا 1000 گیگابایت یک‌ساله بهرمند شوند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری ترتیبی داده تا بسته‌های اینترنت ارائه شده برای اینترنت  TD-LTE   همزمان برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت در دسترس باشد.

بسته‌های جدید با قیمت‌های کاهش یافته اینترنت ثابت نسل‌های 4 و 4.5 ایرانسل از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir، قسمت خرید آنلاین بسته‌های اینترنت نسل 4 و 4.5 ثابت (TD-LTE)، وبسایت وبرنامه کاربردی ایرانسل من  در دسترس مشترکان قرار گرفته است.

بزرگترین اپراتور دیتای کشور، ایرانسل، از زمان بهره برداری تجاری تکنولوژی نسل چهار ثابت TD-LTE در کشور تا کنون بیش از 145 شهر را تحت پوشش خود قرار داده است.

 

2121

منبع
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۱ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۳۶
  • amwmxz amwmxz